I wanna do bad things with you

Neida, er ikke ment bokstavelig talt altså. Men jeg har dilla på denne cathcy sangen fra True Blood (en dramaserie eller hva pokker det er som jeg aldri har sett eller fulgt med på)

 

Uansett, det er en super låt – så check it out: Klikk her.
Er Jace Everett som synger forresten.
Og i den forbindelse fant jeg et to år gammelt bilde hvor jeg prøver meg med en uskyldig variant av "evil look", ja nemlig.

LYRICS:
I wanna do bad things with you.

When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.

I'm the kind to sit up in his room.
Heart sick an' eyes filled up with blue.
I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.

When you came in the air went out.
And all those shadows there filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you.
Ow, ooh.

I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you.

– Silje Bjørnstad –
2 kommentarer
    1. Likte den originale versjonen best 🙂
      “I wanna do bad things to you”
      Han sang den opprinnelig til en han var forbanna på 😛

    2. Hehe, ja, jeg så et intervju med han på TV der han også forklarte at han hadde byttet ut ordet “to” med “with”.
      Men jeg synes det høres mye bedre og sexy ut med “with”. ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg