Nightmare – skrekk i fem dimensjoner?

Fornøyelsesparken Tusenfryd kan i år friste med en ny attraksjon med navnet "Nightmare".


Tusenfryd.no skriver følgende om den nye attraksjon: 
«Marerittet» har tatt bolig i TusenFryds gamle Spøkelsesslott, og er den aller første 5D-attraksjonen i Europa. Nightmare starter i en overdådig og herskapelig sal fra en svunnen tid. I det gjestene har tatt plass i hver sin tronstol, utstyrt med en revolver, starter showet. Gjennom 3D-filmer som blir vist i full HD-kvalitet på to storskjermer får du følelsen av at du er en del av den skumle historien som blir fortalt. Mindre livaktig blir det ikke av de skremmende effektene, den roterende plattformen, vind- vann- og røykeffektene, surroundlyden og de andre spesialeffektene som «krydrer» fortellingen. Heldigvis er alle bevæpnet! Med en revolver kan du skyte mot skjermen og samle poeng. Opplev Nightmare. Hvis du tør ?
Jeg har store planer om å besøke Tusenfryd i sommer, og har lest noen lunkne anmeldelser om denne nye "skumle" greia. Uansett så blir det sikkert artig, jeg har ikke vært i spøkelseshus eller lignende  siden jeg holdt på dø av skrekk av spøkelseshotellet i Liseberg-parken i Gøteborg. DEN er jævlig den.
– Silje Bjørnstad – 
3 kommentarer
    1. ååh helt sinnsykt! æ må si ifra te kjæresten min om det her! ska te oslo den 8 juli såeh, det der vil jeg gjerne besøk! er helt gærn etter alt som har med spøkelser å gjøre og skrekk go gru 😀

    2. Ja, jeg gleder meg til å sjekke det ut! jeg har lest litt “lunkne anmeldelser” om den nye attraksjonen. er visst mer moro enn skummelt, men det blir nok gøy uansett:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg