Toppturer med dyresafari

Ble en topptur i kveld også. Da har jeg tatt 8 toppturer på 7 dager, er fornøyd med det. 

2 stempler igjen for å fylle opp kortet, og tror nok jeg skal klare det innen 1.september, selv om jeg reiser tilbake til Oslo for sommeren i morgen.
Uansett så er det nesten en liten safari å gå rundt på toppturer her i kommunen. I år har jeg møtt på skogsmus, ekorn, rådyr og i dag måtte jeg sau(!). (Mygg er også noe jeg ofte møter, and i hate them all)
Men så lenge jeg ikke møter frosk, hoggorm, bjørn, ulv eller elg så skal jeg være glad. 

Skikkelig "bondelandet-stemning" på turstien opp mot Kjølabergs-toppen med kveldssol, stillhet og sau.  <3
– Silje Bjørnstad – 
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg