Har du tenkt over dette? Funny!

Har du tenkt på at ulike reklameannonser på ulike sider der du har en profil er nøye gjennomtenkt for hvilken person du er og fremstiller deg som? Det er virkelig ikke tilfeldig for hva som reklameres for på akkurat der du befinner der.

For eksempel på Facebook og bloggsiden din dukker det opp forskjellige annonser som er ment for å tilfredstille "dine behov" og den informasjonen du deler.
Så jeg har plukket ut noen utvalgte annonser jeg synes var trivelig at annonsørene mener passer for meg:
 




Jadda, hva skal man si? Disse ulike annonsørene mener altså jeg trenger en vektreduksjon, har problemer med fordøyelsessystemet og at jeg er i et forhold med samlivsproblemer som fortjener å vises på TV. Og ikke minst så trenger jeg definitivt en amme-BH.
Åja, disse annonsene er som skapt for meg, og de kommer defintivt til å gjøre meg evig lykkelig og fornøyd!
"Mmmm-skeptisk!"
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer
    1. sv: hehe ja da er vi to som brekker oss!:p nei men har liksom hørt at det faktisk smaker veldig godt. som snacks rett å slett. for dem kryddrer jo sikkert de insektan før dem selger det å greier:p
      ja heller dødd av sult ja enn det der :p godt tenkt :p
      hahaha, litt av noen annonser da:p jeg gir nu blaffen i de annonsan æ:p orker ikke å legge litt merke til dem engang:p står ikke no bra på dem uansett :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg