Mamma, du bør være stolt av meg. :D

Endelig skal jeg få i meg D-vitaminer, uten å måtte tvinge i meg fisk eller smør.

For i dag har jeg gått til innkjøp av D-vitamin kosttilskudd. 

Photobooth speilvender jo alt, så med litt hjelp av photoshop får jeg speilvendt bilde slik at dere ser at det faktisk står D-VITAMIN på boksen 😉 
Ellers så tror jeg at jeg får nok vitaminer fra all frukt og grønt jeg spiser, så dette blir nok det eneste "kost-tilskuddet" i min samling enn så lenge! 🙂
Nu er det eksamenslese-frikveld sammen med schjæst`n, og vi skal lage kyllingtaco. Vi lager en helt sinnsykt god kyllingtaco, skal gi dere oppskriften i morgen! 😉 
Også kan jeg gjerne dele litt om hva jeg fant ut med bacheloroppgaven min, har fått inntrykk av at det er flere som er nysgjerrige på det:)
Må bare gjennom muntlig først før jeg kan publisere ditt og datt. 
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg