Spania it is then.

🙂

Da blir det Spania (Malaga/Fuengirola) på meg til høsten. Første studieår på bachelorgrad som ernæringsfysiolog. 🙂 Skulle jo egentlig til Thailand, men det tilbudet ble avlyst da det var altfor få studenter som hadde meldt seg på.
Men jeg SKULLE til utlandet og jeg SKULLE begynne på studiet som ernæringsfysiolog, så tror uansatt at dette blir veldig bra.  😀
I tillegg kommer jeg hjem i desember, (før jeg drar tilbake igjen i januar) så da har jeg jo muligheten til å jobbe litt og muligens feire jul hjemme i år. (Hvis jeg ikke får samme jobbtilbud som jeg fikk i fjor, nemlig personlig assistent 1 uke i Tenerife i jula) Får jeg samme tilbudet i år så takker jeg utvilsomt ja.
Så har kjæresten min kommet tilbake til Oslo, ENDELIG! Jeg er jo helt avhengig av fyren. 😀 "Tnååh, kozogklemzognuzz – lissom". Men det er helt seriøst, han er bare best. Ellers er det sol og varmt ute, jeg jobber kveldsvakt på Side2 denne uka og livet er egentlig bare nydelig om dagen. 
Ønsker alle en fantastisk sommeruke! 
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg