Supermandag :)

I dag har jeg vært på Jan Thomas Studio der jeg har laget en artikkel av ei 57 år gammel dame som fikk styling av makeupartist og stylist Jon Lundemoen (blant annet kjent fra TV2s "Sommertid") og øyenbrynsmesteren nummer 1 Fred Hamelten.


Jon Lundemoen.

Greia var å vise hvor mye litt sminke og litt napping av øyenbrynet kan gjøre for ansiktet og utseendet ditt, og det var noen kjempekule timer på studioet:)
Artikkelen kommer senere i uka på Side2.no, skal legge ut bilder og link her da den er publisert.
Damen ble kjempefin, hun hadde virkelig noen bustete bryn (hun har aldri nappet bryna) og etter at Fred hadde fiksa de så hun ti år yngre ut. Og med makeup lagt av Jon så ble hun enda freshere og vakrere.
Fred driver forresten og planlegger øyenbryns-kurs, slik at folk kan lære hans teknikk og sånn. Det kommer til å bli superpopulært, for han er bare helt rå på øyenbryn! 🙂
I morgen har jeg fri etter åtte dager i strekk på jobb, men merker jeg synes det er trist å tenke på at dette er siste uka mi hos Nettavisen/Side2 før jeg reiser til Spania for å studere. Jeg ELSKER virkelig det jeg får jobbe med på Side2 – det er gull! 🙂 Har i hvert fall en veldig bra start på uka!
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg