Fremme i Fuengirola

Allright!

Da er jeg kommet frem i Fuengirola – Spania, og på mandag starter skolen, men først er det helg med sosialisering, strandliv og bare DIGG!
De fleste av elevene bor på et hotell som har avtale med skolen. Jeg bor alene og er kjempefornøyd med leiligheten. Stor balkong, badekar OG dusj, kjøkken, stue, soverom osv. 🙂
I første etasje er det treningsrom med blant annet svømmebasseng, og SPA med sauna og jacuzzi. Jeg har allerede fått meg treningsabonnement og første økt er unnagjort. Er derfor jeg sitter som en rødsprengt hummer uten sminke med handkleturban 🙂
Været er heller ikke ille, 27-30 varmegrader med blå himmel, og vi har også utendørs basseng her på hotellet samt at stranda er 5-10 minutter unna.
Med andre ord, DETTE LOVER BRA! 😀
Også er jo maten litt billigere enn hjemme, for eksempel koster min elskede mozzarellaost-favoritt 8 kroner mot 25 kroner hjemme, så da ble det mauling av mozzarellaost som snacks i kveld. 😉
I morgen skal det være en felles lunsj for studentene og etterpå skal vi på en rundttur i byen for å bli litt kjent.
Jeg har det i allefall veldig, veldig bra!:) Men nå må jeg helt klart gå å børste håret.

Savner dere alle i Norge. Eller egentlig ikke, men man må vel si det. :p JOOOODA, jeg savner dere ALLE og dere er når som helst hjertelig velkomne til varmeparadis! 😉 )
Jeg lover å blogge oftere nå, 
– Silje Bjørnstad . 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg