Sole-søndag

Ville bare fortelle at jeg har det veldig bra her i Fuengirola! I morgen skal vi på skolen på et infomøte for så å starte med undervisning på tirsdag. Det er også fadderuke, og første kveld ute var i går. Satt en stooor gjeng på stranda før vi testa utelivet. Og her i Spania går ikke folk ut før sånn ett-totiden, men da ble det utrolig gøy også. 

Jeg var i seng litt over halv fem i morges, og har snakka med folk som ikke var hjemme før klokken seks. 😀
I dag har det vært grilling i sola og avslapping for alle penga.
Det er blå himmel og sol og VARMT og DEILIG! 😀 Jeg er trofast til min sololje, men jeg lærte ifjor at litt solkrem ikke er farlig, så av og til smører jeg på det også. Med hele faktor 15… ;p
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg