Jeg fant, jeg fant!

I dag var jeg på en skikkelig britisk butikk som het "Iceland her i Fuengirola, og der hadde de masse internasjonale og kjente merker. Fant blant annet ryvita knekkebrød og mine elskede havregrøtposer fra Quaker! 😀

Da er jo frokosten redda 😉

Ja, bildet blir speilvendt når man tar bilde med laptop`n..
Ellers så var det infomøte på skolen i dag. Var skikkelig fine lokaler med takterrasse og god utsikt utover byen, samt at folk fra sjømannskirken kom og fortalte om seg selv og de delte ut supergode vafler. Sjømannskirken ligger ikke langt unna, og vi var velkomne når som helst enten om vi ville lese norske aviser, få komle-middag, se fotball-landskamp på TV eller rett og slett bare snakke med noen. De var ordentlig koselige.
Ellers har det vært chilling på stranda, og selv om vi egentlig skulle begynt på skolen for fullt i morgen så er det utsatt til onsdag. Med andre ord, vi har enda en fridag før vi begynner semesteret.
Ellers alt bare bra og VARMT OG DEILIG:)
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer
    1. Hvis du tar bilder med photobooth kan du bare gå på “rediger” og “autovend nye bilder” Så bli alle bildene du tar riktig vei 🙂
      Ellers håper jeg alt står bra til i Spain 🙂 (noe som vet virker som det gjør)

    2. SV: hehe.. men man lærer så lenge man lever 😉
      Alt står bra til her ja, sykt mye skole og stress for tiden da, men man overlever jo det også på et vis. Ikke skjønner jeg helt hvordan 😛
      Kos deg videre og lykke til med studiene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg