Første uka

Da har vi vært igjennom de tre første skoledagene og tre dager med kjemi!

Hodet er fylt opp av både forståelige og uforståelige upolare kovalente bindinger med kationer, oktettregelen, hydrogenbindinger og likevektsformler.
Men selv om man ikke forstår absolutt alt er det gøy og gleder meg bare enda mer til vi skal gå dypere inn i de kjemiske reaksjonene som skjer i kroppen og så videre.
Ellers så er det jo fadderuka, og jeg har blant annet vært med på volleyball på stranden på kveldstid i herlige 25-30 grader, i går var vi og spiste på "Wok`en", en restaurant like ved hotellet som er en buffet-restaurant med ferske råvarer, grønnsaker, kjøtt, desserter, frukt og alt digg du kan tenke deg woket eller grillet i ulike type sauser for bare 13 euro. Alle som kommer og besøker meg skal hvertfall bli med dit for å si det sånn!
I kveld er det Togaparty, noe som kan bli veldig underholdende 😉
Jeg har tatt noen få bilder, men har ikke tålmodighet til å laste de opp akkurat nu, så derfor ble det et heller random bilde som bare viser at jeg lever og har det veldig bra!
Så skal jeg prøve å laste opp noen fler i løpet av helga:)
– SIlje Bjørnstad –
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg