Nyheter fra lokalavisa – serr? :p

Selv om jeg er i Spania så får jeg jo med meg de viktigste nyhetene hjemmefra. Og det siste er at vårt flotte legesenter med dønnseriøse leger nå tilbyr botox. (Klikk for link)

Dette ekteparet liker tydeligvis å tjene mest mulig penger både på folks helse og utseende.

Flott at leger som skal redde liv og gjøre folk friske også er opptatt av å se ut som man har dratt mest mulig av huden bakover ved å sprøyte inn giftstoffer inn i huden for å stramme opp trynet… Er jo det jeg vil når jeg skal til legen hvertfall, at han gir meg en diagnose samtidig som han setter inn et par sprøyter med herlig botox! Oh yes.

Så nå regner jeg med at alle Flisa-folk ser ti år yngre ut med kingsize lepper og rynkefrie ansikter når jeg kommer hjem.

– Silje Bjørnstad –

5 kommentarer
    1. Oisann!
      Kanskje det er fornuftig å se etter ny fastlege for sånne som meg som akkurat oppdaget én liten fordypning i panna! Kan det være såkalt rynke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg