Skype på tirsdag.

Det er merkelig hvordan alt skal skje på en dag ikke sant? Ikke at det er noe spesielt som har skjedd i dag, men allikevel så har jeg fått mail fra 4 ulike jobb-kontakter samt en mail fra min tidligere bachelor-veileder og foreleser som lurte på om jeg kunne stille opp på skype førstkommende tirsdag å snakke om min bacheloroppgave “VOE- Norges mest leste blogger” for de studentene som nå skal skrive bacheloroppgave.


Sånne ting synes jo jeg bare er gøy, så jeg håper at nettet på skolen på tirsdag er såpass i rute at jeg kommer meg på Skype og kan svare på spørsmål og si litt om produktplassering i blogger, sponsorer, fortellerteknikk og lignende.

Ellers så var det spørsmål om jobbing i desember måned både fra Nettavisen/Side2 og Uloba. (personlig assistent) Og jeg vil jeg vil jeg vil! 🙂 Så satser på å få til noe kombinert jobbing der etter eksamen den 8.desember.

Men helga den 10.desember-12.desember må jeg ha fri, for da skal jeg til Lillehammer på håndball-EM! 😀 Oh yes.

Meeeen først back to dagens virkelighet og lesing til eksamen.

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg