I´m leeeaving, where are you gonna go?

BARCELONA, BABY! 😀

På fredag morgen åker 6 supersexy kvinnfolk fra Atlantis til den spanske storbyen Barcelona. Oh yes.

Har hørt rykter om bra shoppingmuligheter, La Sagrada Familia, shopping, La Rambla, shopping og nevnte jeg shoppping?

Også tror jeg, jeg troooor at Barcelona har et kjent lag når det gjelder sporten der tilsammen 22 mann er på en bane og løper etter samme ball for å sparke den i et avgrenset område bestående av to stenger og nett.. Så mulig noen vil besøke hjemmearenaen til disse også. Ikke spør meg hvorfor, jeg har null interesse av dette. Har bare interesse å mobbe Joakim når Liverpool gjør det dårlig (som er som oftest) og mobbe Eirik når Man U gjør det dårlig. (dvs sjeldent.)

 

Men om noen har noe tips om hva som bør sees og oppleves i Barcelona, bring it! 😀

– Silje Bjørnstad –

4 kommentarer
    1. Ah, du skal til Barcelona! Gøy! 🙂
      Jeg vil si at La Rambla er alt for slitsom.. Du burde prøve deg på shopping i noen av parallell gatene til la Rambla, der fant jeg masse husker jeg! 🙂
      Ellers burde du virkelig dra til Nou Camp!! Det er en helt sykt stor og fin stadion, og besøket der var det gøyeste jeg gjorde i løpet av min tur til Barcelona. La Sagrada Familia er også gøy å se 🙂
      Ellers kan du jo gå “hiking in the foothills of Tibidabo” 😉 Kos deg masse! God tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg