I LOVE Barcelona!

Da er jeg tilbake i Fuengirola etter en weekend i Barcelona med en herlig gjeng.
Vi drog fredag morgen og kom hjem søndag kveld  – og det er jo bare ALTFOR liten tid i denne nydelige byen.  Men vi har da fått sett litt, shoppa, spist masse deilig mat, og hvertfall fått trimma magemusklene med et titalls skikkelige latterkuler. Gotta love that! 🙂

Barcelona anbefales på det sterkeste, og jeg kunne lett ha bodd der.


Eirin har flyskrekkk, og hva gjør man da?! Jo, kjøper vodka, lager seg blanding og hiver innpå! Klokka var SJU om morgenen, og dama underholdte fint hele flyet, mens Eirin selv husker knapt flyturen. Hihihihi, hun er fantastisk. 😀




Det her er den beste desserten jeg noensinne har putta i kjeften. Sjokolademousse-lignende konsistens med melkesjokolade og hvit sjokolade med flytende mørk sjokolade med hasselnøttkjeks-greier inni. Den er alene verdt en tur til Barcelona. NAAAAAM!!

La Sagrida Familia – en sinnsykt svært og kjempeflott kirkebygning som ennå ikke er ferdigbygd etter å ha holdt på i over hundre år.

Merker hvor godt jeg savner det å være ute på reise, vil bare reise reise reise mer!!

Gleder meg allerede til neste tur hvor det nå enn blir:)

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg