Ønskeliste

Det er jo allerede november, og snart er det jul og folk begynner vel ganske så snart å få spørsmålet “Hva ønsker du deg til jul?”

Vel, her er min lille foreløpige ønskeliste, i tilfeldig rekkefølge. :p

REISE:

Flybilletter+Hotell til Thailand, Europeisk storby, New York, Hawaii, egentlig overalt der det er gode shoppingmuligheter og/eller VARMT. 🙂

SKO:


Skomodell fra Jeffrey Campbell som kan kjøpes på for eksempel Nelly.com (str 38) 1549,-


Sko fra Reims, kan også fås på Nelly.com, 329,- (Str 38)

Sko fra Bianco, jeg vil ha disse. Er så syyyykt sjalu på ei viss Lillestrøm-berte som har de i Beige. Jeg vil ha, og ja takk begge farger.

KLOKKER:

Altså, alle som kjenner meg vet at her funker egentlig det meste. 🙂

FLAXLODD:
En god gammel slager dette. Jeg blir aldri lei Flax-skrapelodd. Hehe.

SPA:
Gavekort SPA-behandling/massasje eller lignende mottas alltid med stor takk.

VESKER: Gjerne utvalgt av meg, eller spør!!

Don Donna 1295,-

Mango Leopard Crossover 289,-

GAVEKORT:
Gavekort fra ulike sentre eller butikker settes alltid stor pris på. Ikke prøv å kjøp klær til meg en gang, det fikser jeg selv. :p Dermed er gavekort en myyyye bedre ide i stedet for at jeg skal late som jeg ble glad for den gusjegrønne genseren som du synes så dritstilig ut på prøvedokka i bestemorsavdelingen på Lindex..

SMYKKER: Men gjerne utvalgt av meg selv…. hehe

Fallon Ring – 1150 ,- (Asos.com) Sølvring fra Asos.com – 80,-

BØKER: Gjerne gavekort, eller bøker om kosthold/ernæring, for eksempel denne:

Vitaminalfabetet av Christina Scott-Moncrieff

TILBEHØR:

Jenny Scarf – Monrow, 299,- (Nelly.com)


Supersøt Tanja Hals fra Nelly.com 599,-

BLADABONNEMENT:

Shape-up,  I-Form, Bedre Helse, DetNye, KK, etc.

ELLERS:

Filmer. Ny mobil og ny macbook. (Men Macbook skal jeg uansett kjøpe meg i løpet av neste halvår da skolen jeg går på har en helt vill bra avtale med Eplehuset slik at vi får en laptop for rundt 7000-8000!!! 😀 )

OG ROBERT PATTINSON.

Ane fikk meg til å se Twilight i går og herreguuuuuuuud – jeg klarte såvidt å konsentrere meg på grunn av han her:

GIVE ME…

Jeg gjør oppmerksom på at denne ønskelista vil bli kontinuerlig oppdatert og at det jeg har lyst på i dag kan jeg hate i morgen. Ergo, PENGER er alltid den sikreste og beste gaven.

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg