Redusert.

Gratulerer. Du leser tidenes mest uinteressante og det mest syteste blogginnlegget gjennom tidene. Men jeg skulle bare informere om at jeg er litt redusert om dagen med vond hals, uforståelige temperaturforandringer, nysemelodier og irriterende kløe i halsen. Og siden jeg er redusert blir blogginga redusert. Samtidig så får jeg besøk av Joakim i morgen, så sier seg selv at blogging ikke står øverst på prioriteringslista resten av uka.

Ikke får jeg lasta opp bilder heller fordi Spania-nettet ikke eksisterer. Ikke får jeg lest fordi hodet føles ut som det veier hundre kilo – ergo, det blir vanskelig å holde det oppe i lengre perioder. Smakssansen er gone, halsen er innsnevra, neseborene mine finnes ikke lenger – det kjennes hvertfall ikke slik ut, og ikke får jeg til å sove fordi jeg ikke får puste samt at det blåser storm på utsiden her slik at flaggstengene og metalldingser har live-konsert sammen med vinden.

Lenge leve karma.

 

PS og NOTE TIL MAMMA: Ikke ring bare fordi du får helt noia nå. Jeg er bare litt forkjøla, så ikke send tjue meldinger eller prøv å nå meg på skype bare for å se at jeg lever. Tro meg, du vil ikke snakke med meg nå da jeg bare kommer til å være nebbete og slenge dritt og synes synd på meg selv uansett. Love. <3

OG PS PS: Jeg VET en blogg bør være positiv, men jammen skal den være personlig også. Og denne gangen følte jeg for å skrive som jeg føler, I`m just a human being like the rest of you! :p (Med unntak av Twilight-gjengen da.. Wow, snakker om å bli miljøskadd og å være i paracet-ruuuus med noen herlige humørsvingninger.)

– Silje Bjørnstad –

 

 

1 kommentar
    1. Hmm. Ja nå skulle du nok vært hjemme i den friske luften som har vært mettet med opptil 13 kalde grader, men som nå har blitt erstattet med herlig frisk hvit snø. Tenk å være ute å få rosa kinn og næggelsprætten på fingra…..Det er sunt det.
      God bedring, og hils til Joakim

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg