Big is better.

Fikk skikkelig kick for sjokoladepålegg i ettermiddag, det er sånn som skjer 2-3 ganger i året at jeg får lyst på det. Og da jeg først skal ha det, så vil jeg jo ikke ha sånn billig Spania-latesom-sjokoladepålegg som bare smaker nada eller smør, men sånn med ordentlig god sjokoladenøtte-smak.

I så fall, den ene gangen jeg skal få lyst på det så finnes det selvfølgelig ikke sånne praktiske porsjonspakninger eller “normale” 250-grams bokser man er vant med fra hjemme.
Den minste Nutellaboksen er på 400 gram, men trodde du det var igjen da jeg skulle ned å kjøpe sjokoladepålegg? Neeeei, selvfølgelig ikke, så da ble det en diger Nutella-jævel på 750 gram (!). Den kommer jo til å vare frem til neste jul for min del. Men var digg? Åja.

Forresten, gleder meg til å legge ut bilde av statistikken og forskjellen på leserantall og sidehenvisninger i forhold til tidligere innlegg og det forrige som hadde overskriften “Jeg har tatt silikonpupper-operasjon.”
Dere vil faen ikke tro det. Det er så lættis. 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg