Om en uke..

… drar jeg hjem til Norge igjen. 3 mnd i Spania med “Anatomi&Fysiologi” har gått helt sykt fort. Jeg kommer jo ned igjen til Fuengirola i januar, da er det “Sykdomslære” som står for tur. Selvfølgelig blir det stas å komme hjem til julepyntede gater, feire jul og ikke minst å se familie og venner, men jeg vil ikke hjem til kulda, snø, glatte veier og mørket. Jeg er virkelig ikke et vintermenneske, jeg hater å stå ute inntullet i 4 lag med klær som innebærer kløende stilong, ullgenser og Ullvang-sokker som allikevel ikke hjelper med å holde meg varm når jeg står og venter på den j…. bussen eller trikken som selvfølgelig er forsinka på grunn av snøkaos eller som bare kjører rett forbi holdeplassen på grunn av at kjøretøyet allerede er fullt opp med sytende folk som er helt stressa.

Men på en annen side så kommer jeg hjem til den beste vintermåneden – nemlig julemåneden. Gleder meg veldig til å pynte juletre, til å våkne opp 24.desember og løpe ut i pysjen for å hente julestrømpa mi, se på Reisen til julestjernen og Donald som er på jakt i ørkenen og møter den utrolig irriterende fuglen som marsjerer rundt mens han synger: “Paraparaparaparaparapara – DUUU- DUUU- DUUU!

SE FILM HER.

 

Også skal det blir ordentlig digg med en skikkelig god kopp kaffe fra Kaffebrenneriet. For mens andre savner makrell i tomat, norsk melkesjokolade og brunost, er det ekte norsk trakterkaffe og Tine rislunsj m/eple som står øverst på “norske mat&drikke-varer”-savnlista mi.

Ellers så blir det en bra siste-uke: I dag får jeg besøk av Anne Marthe og Silje. <3 Shopping&Quiz!! 😀

Og på skolen skal vi ha om Forplantningslære, det vil jo da blant annet si oppbygging av kjønnsorgan, blomster og bier og diverse reaksjoner i kroppen ved seksuell opphisselse. Regner med at det kommer til å være bra oppmøte på skolen disse dagene – merkelig nok.

Og til slutt vil jeg bare si at jeg gleder meg sånn til å se verdens beste, søteste og kuleste hund: Sara`n min.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg