Mine nye “tøfler”

Jeg skylder på mamma da det gjelder min kjærlighet for sko, for jeg vet jeg har flere sko enn det som strengt tatt er nødvendig.. Jeg kommer aldri til å glemme uttrykket til Joakim og pappa da de skulle hjelpe meg med å flytte. Hehe. Men helt ærlig, hvem hunkjønn digger ikke sko? 😀

Her i Spania er det heldigvis (eller kanskje uheldigvis) mange muligheter for å kjøpe seg et nytt par. Og omtrent man hver gang skal handle mat må man på et stort kjøpesenter med tonnevis av shopping-fristelser. Derfor går jeg bevisst inn den inngangen som er nærmest selve matbutikken slik at jeg slipper å “pine” meg forbi flere utstillingsvinduer og butikker som har både klær, sko og accesories jeg ikke visste jeg “trengte”. Uansett, i går skulle jeg og Sandra på senteret før vi skulle lese om nyrer og urinveier, bare for å komme oss litt ut ikke sant. Det endte med skokjøp på oss begge, men kjærevene hvor fornøyd jeg ble. Jeg har simpelthen forelsket meg så mye i de nye skoene at jeg går med de innendørs – de er mine nye tøfler.

I forrige uke ble disse parene kjøpt, og de har tilogmed pels (uekte selvfølgelig) inni slik at de er gode og varme og lett kan brukes i kalde Norge. Gamle tøfler:

Nye tøfler:

Jeg vet at flere som sikkert kommer til å tenke: Åh, herregud, horestøvletter..
Vet du, I`m gonna prove you`re wrong. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg elsker de. Og så lenge jeg ikke går med nettingstrømpebukser og trangt korsett så skal jeg trave rundt stolt som en hane og leke at jeg er både sofistikert og “classy”.
Og med min kjærlighet for kilehæl så måtte jeg bare bestille disse på Nelly.com for et par dager siden. Egentlig ville jeg hatt de i grå, men de var utsolgt så da safer jeg med svart i stedet.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg