Disseksjon og puppe-preik.

Da har besøket mitt (Silje Aa og Anne Marthe) reist tilbake til iskalde Norge. Jeg selv kommer etter på søndag.

I dag har vi hatt disseksjon av forskjellige grise-organer: Hjerte, hjerne, nyrer, lever, lunger. Yummy. 
Selv om det ikke akkurat var så veldig delikat var det jo litt gøy også.

Ellers så må jeg poste en kommentar som Silje Aaland kom med i går etter at jeg blotta puppen:
“Du har flatbrød med rosiner.”

Mens de to andre kan skryte av både rosinboller og brød med ekstra heving.

Tolk de som dere vil. Jeg lo i allefall så jeg grein, et fantastisk bra ordspill og veldig sant. Forresten, jeg bruker ikke å blotte meg. Vi var bare sykt slitne i går, så da ble det Quiz og litt vising av hud. Sånn erre bare.

En ting er i hvertfall sikkert, heller flatbrød med rosiner enn to silikonfylte basketballer som kan slå ned både det ene og det andre.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg