Status: I Norge med påtvingt eksamensmodus

Wow, blir lite blogging om dagen. Men er rask oppdatering:

Jeg er tilbake i Norge,  j…. 24 minusgrader var det i dag tidlig på Hanshaugmoen! Det er så kaaaaldt!! BRRR!!

Ellers så har det ikke skjedd de store forandringene de 3 mnd jeg har vært i Spania, men noe nytt er det jo alltids:

Bestemor på 91 har begynt julebaksten med smultringer, sandkaker og goro. Så kommer sikkert de siste tretti slaga ganske snart. Lefsene er forresten også ferdigbakt.

Pappa har kjøpt ny tresker. (Brukt selvfølgelig, som vanlig. Men denne gangen var det en GUL tresker i stedet for rød!)

På Flisa var det ei dame i 70-årene som kjørte inn i veggen på Stormarkedet. Det ble hull rett inn til Apoteket, men tror det meste er fiksa igjen nå.

Elgen har vi ikke sett, men det blir nok elgsafari i løpet av julemåneden.

Og det fryder meg å komme hjem til 24 pakker hengendes på en gammal fille med et bilde av det som en gang skulle forestille en julemann. Mamma har nemlig laga advendtskalender til meg og min bror i år også. (Vi er 23 og 27 og stolte som pokker av mammaen vår som er så søt å ta seg bryet. Men hun synes det egentlig er veldig stas og ler hver gang vi skal åpne en pakke som inneholder flaxlodd, sokker, sjokolade eller noe annet stæsj.)

 

Det kommer til å være redusert blogging de neste dagene på grunn av at jeg MÅ begynne med å leke seriøs student og lese til eksamen som er 8.desember.

God førjulstid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg