Han ligner fortsatt!!

I fjor skrev jeg et innlegg om at vår kjære landslagstrener for kvinnelandslaget i håndball, Thorir Hergeirsson, ligner noe helt sykt på makker`n til Rudolf Blodstrupmoen fra filmen Flåklypa Grand Prix. Og det mener jeg fortsatt. Hver eneste gang jeg ser Thorir på TV`n tenker jeg bare på billøpet der Rudolf Blodstrupmoen med makker kjører om kapp med Reodor Felgen og Solan Gundersen.

Les fjorårets innlegg her: Thorir har sin look-alike fra Flåklypa!

Så det så! 🙂

Og forresten, å være på håndball-kampen i Lillehammer var så sykt gøy og det var jo bare en helt fantastisk stemning. Ingen tvil om at jeg skal på flere kamper i fremtiden hvertfall!

– Silje Bjørnstad –

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg