Underholdning på lavt nivå, part two

Vel, for meg som er ferdig med eksamen og har litt tid å slå ihjel så er det jaggu bra jeg har liten terskel for selvlagd underholdning og selvironi. Men jeg sier bare, har du hobbyproblemer, noen minutter til overs eller bare er i dårlig humør så prøv ut dette. Jeg garanterer deg at det vil få frem både smilet og latteren.

Du trenger:

2 q-tips
Speil, evnt noe annet hvor du kan se deg selv.

1) Dytt q-tips inn i begge ørene og la de stå ut.

2) Lag gullfisktryne. Evnt noen andre vakre grimaser.

3) Kjenn hvor deilig det er å le av seg selv.

Til alle bekymrede slekt og venner: Dere trenger ikke å spleise på et opphold på galehus til meg i julegave, jeg har det helt fint uansett hva dere måtte tro og tenke etter dette innlegget.

Ellers i kveld er det premiere på filmen “Kongen av Bastøy”. Dermed skal jeg ut for Side2 og høre om kjendisene på den røde løperen har noe interessant å komme med. Var faktisk er ganske bra og lang liste på kjente navn inkludert Stellan Skarsgård, Tone og Aksel, Liv Ullmann, Jens Stoltenberg, Jenny Skavlan og Magne Furuholmen. Wish me good luck..

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg