Sannheten om Skomaker Andersen

Snakka litt med Ane-dama mi på Facer`n i stad (fint og hipt ska det væra, så her snakker vi språket som de kule kidZa snakker), og jeg nevnte at Skomaker Andersen og Jul i Skomakergata stod på TV`n her i bakgrunn, for å få litt julestemning.

Men plutselig var alt det koselige med den gamle julekalenderen borte. For Ane fikk jo omtrent sjokk da jeg sa hva jeg så på, og svaret jeg fikk var:

“julesteming med en halv-pedo skomaker som liker skolepiker med fletter. + jon blund som doper unga..?! veit ikke heeelt hva som er julestemning med det. Sitter ikke å ser på skomakere med runke-sokk under kjøkkenbenken. Så det så!”

“Runke-sokk?” spør jeg fortvila.

“neimen kjære vene, NØRDI. tøfflus under andersen sin benk. hetern ikke tøfflus?

den giraffen” svarte eksperten..

Så nå er det jo bare galt å titte på skomakeren jeg trodde bare var snill og god, men som tydeligvis får ereksjon hver gang han klapper lille Stine eller Jørgen på kinnet. Og jeg blir jo kvalm bare synet av den tøffelen som gafler i seg kruspersille. Og etter at Ane sa det ligna på en giraff så er Tøfflus blitt en giraff. En forkledd giraff som egentlig er en runkesokk.
Alt har blitt helt ødelagt.
Forresten, jeg selger billige Jul i Skomakergata 1 og 2-DVD`er om noen er interessert..
Men ellers, GOD JUL a! 🙂

– Silje Bjørnstad –

5 kommentarer
    1. Stakkars Ane…….Se på Andersen du, Silje. Han ER bare snill og har slett ikke sånne tanker i hodet. Han er altfor gammel til det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg