Snart tilbake til Spania

På onsdag reiser jeg tilbake til Spania og Fuengirola. Før den tid venter et helt forferdelig pakke-prosjekt og jeg gruer meg allerede til å måtte ta ut sikkert halvparten av klær og sko jeg vil ha med meg nedover. I tillegg så veier jo de 5-6 bøkene mine alene sikkert tjue kilo så bare der må jeg nok ofre noen sko-par, DVD-filmer og olabukser.

De to største “biblene”:
Sykdomslære – indremedisin, kirurgi og anestesi.
Lærebok i psykiatri.


Så når jeg kommer tilbake til Norge er jeg nok en halvgal hypokonder-tulling med pigmentflekker og rosintryne. Gled dere.

Flyet går forresten så altfor tidlig på torsdag, 06.45!! Det betyr at jeg må opp så altfor ALTFOR tidlig. Og siden mamma og pappa ikke var så hypp på å kjøre den eneste supersøte og snille datteren sin til Gardermoen midt på natta fikk jeg en hotellovernatting på et av Gardermoens vakre og supermoderne hoteller.

“ÅH, så heldig hun er som har så snill pappa” tenker sikkert dere. Men ikke la dere lure. Pappa har nemlig tonnevis med “gratis hotellovernattinger” på grunn av hotellpoeng han samler opp med sine mange reiser i løpet av året. BUSTED! Men kjære vene, jeg er uansett veldig takknemlig. Jeg får hvert fall sove et par timer ekstra. Også har verdens mest fantastiske kjæreste bytta på jobb-vakt slik at han kommer til hotellet og blir med meg på Gardermoen sånn at han får se meg grine og hulke når vi sier farvel for tre måneder. Gleder meg IKKE.

MEN om to dager altså, da koser jeg meg i varmegrader og NULL snø. GLEDER MEG. Her hjemme i Åsnes snør vi ned om dagen. Det snør så mye og så tett at du er heldig om du ser klart femti meter foran deg.

– Silje Bjørnstad –

5 kommentarer
    1. Å så ser du snart meg igjen!! Og jeg skal ligge i fanget ditt og legge ALL MIN FRUSTRASJ%&¤#&%&#¤&%&%%&OOOOON over på deg<3

    2. Oh yes. Håper vi kan ha overnattings-dater? Slik at det ikke bare blir 10-minutters pote-kos, men skikkelig poting hele natta. Vet at du liker jeg erter deg. :*
      Du skal jo bo tusen mil unna meg de kommende månedene.. :`(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg