Søndags-mys.

Idag er siste feriedagen for denne gang. I morgen er det på`n igjen med skole og “stå opp tidlig”. Ikke at jeg klager, skolen begynner ni, og å stå opp halv åtte-åtte er jo egentlig ikke ille i forhold til maaaange andre som må opp myyyye tidligere. Men greia er at jeg har fått en ekkel uvane med å sove som en stein i sånn 10-11 timer. Hehe, og selv om jeg kanskje våkner halv ni-ni på morgenen så bare snur jeg meg og sover videre.

I går kom det masse studenter og det var deilig å se så mange kjente fjes! 😀 Enda flere som kommer i dag og i morgen, så nå er alle snart på plass igjen. Nu skal jeg ut å gå tur med Christina, litt fler skyer på himmelen i dag, men er fortsatt rundt 15-20 grader og sola titter frem av og til.

God søndag! 😀

– Silje Bjørntad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg