New shoes

Fikk med meg Kristine på shopping i dag, og må si at vi utgjør en særdeles fantastisk shopping-duo. 😀

Når man skal på shopping finner man som regel aldri noe (i motsetning til når man er blakk for da finner man alt), men i dag fant vi begge flere ting enn vi hadde råd til! Det ble noen herlige salgskupp for Kristine, mens jeg derimot finner selvfølgelig alt jeg vil ha til original pris. Og så er det jo obligatorisk med et nytt par sko.. Noe som Joakim helt klart er veldig glad for, han synes jeg har altfor få sko (eller ikke), og har lovt meg et walk-in-closet når vi flytter sammen. 😀

Ikke overraskende var det nok et par kilehæl–sko som ble dagens sko-kjøp. Litt dårlig kvalitet med laptop-kamera, men fargen er hvertfakk gråbrun-aktig. Bare 40 Euro! Jeg ELSKER spanske priser.

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg