Hjemreisebillett er bestilt.

Flybilletter er dyrt! Lavpriskalender er oppskrytt og “billige” flyselskap eksisterer ikke. Hjelper liksom ikke med billett på for eksempel 499,-, når man i tillegg skal ha med seg 2 kolli der pristillegg selvfølgelig kommer utenom, avbestillingssikkerhet for 3-sifra pris og  man skal betale ekstra fordi man må belastes med VISA-kortet. I tillegg fant jeg forresten ingen billetter til 499,-. Prisen jeg må betale for å komme meg hjem ble til slutt fire-sifra. Hrmf. Det er tre, ja kanskje FIRE par sko her i Spania det.. Pluss noen klokker i tillegg..

Men i frykt for at prisene bare skal stige enda mer, så har jeg nå bestilit flybillett hjem fra Malaga. 28.mars lander jeg på Rygge for de som måtte være interessert i det. (Kosta jo omtrent dobbelt så mye om man ville lande på Gardermoen..)

Ellers så er søndag en obligatorisk daffedag med joggebukser og hoodie.

I morgen skal vi lære om “drug, sex and rock`n roll” på skolen. Neida, det blir nok mest narkotika og alkohol og hva det gjør med kroppen over lengre tid.  Mye har man jo hørt om fra før, så satser på at forelesningen vil være litt morsommere enn farmakokinetik og hva slags fettløselige og vannløselige legemidler som kan passere hvilke cellemembraner, blod-hjerne-barrieren og ionekanaler…

Ellers a?

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg