Er det en dårlig spøk?

Ja, det her er altså værmeldingen for de neste dagene.. Fy F…..

Hva skjedde med sola og 20-25 varmegrader og brunings-muligheter?

Jeg lever i Spania, ikke Bergen eller Hammerfest lissom. Og jeg vet at flere av dere blogg-lesere i Norge sikkert bare sitter og gliser av at jeg mest sannsynlig ikke kan poste halvnakne bilder av meg selv på balkongen med solbriller på nesa denne uka. Vel, da sier jeg bare: Jeg slipper hvertfall minusgrader, snø og trikker med oppgitte trikkesjåfører som bare durer forbi holdeplassen siden trikken allerede inneholder tre ganger så mange boblejakke-kledde og halv-fryste passasjerer som er tillatt.

– Silje Bjørnstad –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg