Dagens senlunsj/tidligmiddag

Dagens middag: Kyllingsalat med kun FEM ingredienser:

Isbergsalat
Rød Paprika
Agurk
Mais
Kyllingfilet

Så enkelt, så billig, så digg, så sunt og så mange herlige naturlige ingredienser med massevis av vitaminer og proteiner som metter godt! 😀 Ikke vil jeg ha krydder heller for da forsvinner liksom de gode smakene fra de herlige råvarene.

Kyllingfilet er jo råbillig her nede i Spania i forhold til i Norge. 25-30 kroner for 400 gram eller noe, så det må man jo benytte seg av. Skulle egentlig ha pinjekjerner oppå, men de glemte jeg da jeg var så sulten at jeg bare måtte ha mat. ;p Men tok en neve mandler og tørket frukt til dessert da – digg det også. Anbefales 😉

Jeg sier som hu dama i matprat: “Hvorfor spise usunt når det finnes så mye sunt OG godt?” Nemlig.

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Det var digg! Tok meg jo maks ti minutter, og jeg bruker som regel å være skrubbsulten når skolen er ferdig kl 14 så trenger noe lettvint for at humøret mitt ikke bare daler på grunn av sultfølelse! 😉 Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg