Count down.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er hjemreisa bestilt og det er den 28.mars. Men det er mye som skjer før den tid, og derfor har jeg blitt inspirert av søte Marthe og laget meg en nedtellingskalender for ting som kommer til å skje fremover. Når sant skal sies så ble dette gjort mest som et tidsfordriv i et friminutt på skolen da Internett var nede, så resultatet er gjort på under 10 minutter og ikke av det vakreste mesterverket.

Uansett, det viktigste er det som står der:

3.-7. Februar: Besøk av Nejra, ei tidligere klassevenninne fra Høgskolen i Oslo. Nerja er nok like glad i å reise, drikke kaffe, shoppe, og å nyte sol og varme som meg selv, så det passer perfekt 😉

Her koser vi oss på cafe i Kroatia. (2008)

18.februar: Eksamel del 1, trenger jeg å si mer…?

18. – 21. Februar: Madrid-tur. Foreløpig er det jeg og 4 andre jenter som skal på tur å utforske Spanias hovedstad. Blir knall!!! 😀

28. februar – 7.mars: Besøk av Joakim, kjæresten min kommer og skal være her i en hel uke!! 😀 Jeg har ikke skolefri da, men det blir nok noen herlige dager uansett.

<3 <3 <3


(Det eneste bildet jeg har av han her i Spania er fra da han var en ung-valp på 18 år, hehe, så han blir sikkert kjempefornøyd om jeg legger ut det her… ;p )

“Finnes det ikke pellets på pall?! NEI!” 😀 Ah, gleder meg til han kjekkasen her kommer altså. 

17. – 21. Mars: London-tur sammen med Sjømannskirka og konfirmantene. Jeg og Ane er jo konfirment-assistenter, og forrige semester fikk vi være med en herlig gjeng bestående av både konfirmanter og vokse til Denia. Men neste tur er altså: London baby! 😀

28. mars: Hjemreise. Spania-semesteret er over, og jeg skal hjem å lese til eksamen som ikke er før i mai. 🙁

 

Men jeg skal jo ikke bare stue meg inne og lese døgnet rundt når jeg kommer hjem heller. Blant annet skal jeg og mamma på KK-dagen! 😀 Vi var der i fjor også, og det var også det første året det ble arrangert. Foredragsholdere i fjor var blant annet Mia Törnblom, Per Sundnes, Cecilie Skog og Prinsesse Martha Louise og alt var bare helt genialt.Vi fikk også goodie-bags, moteshow, gavekort, tapaslunsj,  tips og råd om hudpleie – smykker -kostttilskudd og lignende. Thomas Giertsen gjorde en glimrende jobb som konfransier. Didrik Solli Tangen opptrådte, og Cecilie Brækhus og Petter Solberg stakk også innom. Mamma var tilogmed trukket ut som å være modell og gikk catwalk foran alle i salen!

Les om hvordan det var i fjor i et tidligere blogg- innlegg: Klikk her!

KK-dagen arrangeres i Oslo og flere kjente personer og profilerte forelesere forteller om ulike temaer som gir glede og inspirasjon. I år arrangeres  KK-dagen fredag 1.april, og blant årets foredragsholdere finner vi Linn Skåber, Sissel Gran, Anne Cecilie Hopstock, Mats Peterson og Else Kåss Furuseth, og det står også at Madcon skal skape “glow-stemning”. 😉

Anbefaler virkelig alle til å melde seg på for dette er virkelig verdt penga. Men det lønner seg å være kjapp, så derfor linker jeg til : Les mer om KK-dagen og påmelding på nettet: Klikk her!

– Silje Bjørnstad –

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg