Helga starta med…

…skolefri, 1 times “bodypump”-treningstime, og 5 timer shopping på Plaza Mayor. Fem shoppeklare jenter satte seg på toget klokka 13.00 og jeg var hjemme rundt halv syv. Og kjenner jo at kroppen og beina mine har fått beveget på seg litt i dag for å si det sånn.
Men er veldig fornøyd med at jeg IKKE kjøpte sko (Kristine hjalp meg og nekta meg å gå innom ulike skobutikker), og jeg fikk kjøpt det jeg faktisk hadde planer om, nemlig en jogge/trene-bukse samt en treningstopp. Pluss et par andre småting som virkelig ikke er noe interessant. “Impulskjøp” vil sikkert noen kalle det, “ting-man-ikke-visste-at-man-trengte” kaller jeg det. Ellers så MÅ jeg spare penger til Madrid-turen om noen få uker.


(På Plaza Mayor har finnes det blant annet Nike Outlet Store. Jeg hadde lyst på alt. ALT. Lysten er der, det er derimot ikke penga.)

Uansett, resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Jeg synes uka bare har sust avgårde, og det er jo herlig, men i kveld blir det litt pensumlesing og “Friends”-DVD før badekar og senga. Ah, jeg blir aldri lei “Friends”. Den boksen med alle 10 sesongene jeg kjøpte noen år tilbake må uten tvil være ett av mine beste kjøp noensinne.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg