Jeg har vaska gulvet med dreadlocks.

Noen av fordelene med å bo på et leilighetshotell her i Spania er som jeg har nevnt før at det kommer snille vaskedamer og tømmer søpla di, bytter håndkler og vasker gulvet. Vel, det var i hvertfall det jeg trodde vaskedamene gjorde! I dag var nemlig vaskadama hos meg, og ikke pokker om hu fortjener tittelen “vaskedame” lenger.

Nå har det nemlig skjedd en degradering til “byttehåndkler-tømmesøpla-damer”. For i kveld tok jeg saken i egne hender og vaska gulvet med noe som liksom skal være en vaskekost, men som mest ligner på en hunde-mopp istedet for en vaske-mopp! Den gjør alt det motsatte enn det Swiffer gjør. I stedet for å trekke til seg støv så bare soper man det mer utover.


Det her er uansett resultatet etter litt bevegelse med det spanjolene mener er en genial vaskekost som egentlig er en ubrukelig langkost med dreadlocks. Og den støvdammen der fikk jeg samlet opp med en klut, ikke av moppen. Føler meg jo nesten som Askepott her jeg står på alle fire og skrubber gulva mine, mangler bare et par syngende mus og blåfarga fugler som kvitrer. Aller helst skulle jeg jo hatt en ridder som kom å tok meg b-b-b…. back to his castle..?.. Ehh..

FOKUS! Nå står nemlig soverommet for tur. “Atsjo”

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg