Dette visste du kanskje ikke.

Nok et mer eller mindre uinteressant blogg-innlegg, men en blogg skal jo også være personlig. Så her kommer 15 mer eller mindre meningsløse punkter om moi:

1) Jeg må alltid ha noe rundt håndleddet fordi jeg synes det er så “skjørt” område og føler meg naken hvis jeg ikke har noe som “beskytter” det tynne huden på dette området. Derfor “klikker” jeg også om noen holder meg fast rundt håndleddet eller lignende. (Bare spør for eksempel Joakim)


(Klokke, hårstrikk, armbånd, alt duger.)

2) Jeg liker ikke fisk eller annen sjømat! Reker, laks, sushi, blåskjell, hummer, krabbe, torsk og så videre er noe kroppen min bare ikke tolererer og jeg får brekninger bare jeg lukter på tran. Den eneste matvaren med ordet FISK i seg jeg liker er FISKeboller. (Men ifølge flere er jo dette ikke i nærheten av fisk….)

3) Da jeg var liten lagde jeg “bøker” av dobbelt-bretta A4-ark og jeg ville enten bli forfatter eller lærer. Da jeg var fjorten skulle jeg derimot bli eiendomsmegler…

4) Jeg hata å leke med barbiedukker da jeg var liten. Jeg reiv av de hodet eller klipte av håret til dukkene, og jeg ville heller leke med småbilene til storebroren min.

5) Jeg har aldri brekt noe eller hatt gips.

6) Jeg HATER å ta blodprøve i armen, men å ta blodprøve i fingeren er null stress. Å ta sprøyter/vaksiner er heller ikke noe problem.

7) Da jeg var elleve var jeg forelska i Leonardo DiCaprio.


(Storsjamørpusen)

8) Jeg blir fryktelig irritert over mennesker som ikke trekker opp etter seg når de har vært på do. Hvorfor kan dette være så himla vanskelig liksom? Og jeg blir kvalm bare av tanken på folk som ikke vasker seg på henda etter et dobesøk.

9) Jeg har aldri likt og liker fortsatt ikke tomat, rømme, yoghurt eller avokado.

10) Jeg har heller aldri likt kebab, men har i mine yngre dager jobbet på “kebab-gatekjøkken”. (Jeg holdt ut i et halvt år…)

11) Jeg misliker det sterkt når folk kommer for sent til avtaler.

12) Da jeg var 19 reiste jeg sammen med ei venninne på “Jorda-rundt-reise”.  Etter at jeg kom hjem fra denne reisen la jeg om kosthold og livsstil med sunnere matvaner og mindre alkohol.

Kjersti, meg og søte Gemma på nydelige Rarotonga. (En paradis-øy i Stillehavet)

Jada, jeg har også vært full… Og var alltid like sjarmerende beruset som dere ser.

Las Vegas-gjengen! 🙂 SAVN!!!


Vi var på dagstur til Mexico når vi var i San Diego/California. Det endte med hatte-kjøp og Corona-fylla.

13) I dag drikker jeg ikke alkohol i det hele tatt og har vært avhold i mer eller mindre 2,5 år. Les mer om hvorfor i et tidligere blogginnlegg: Klikk her – “Men hvorfor drikker du ikke?

14) Hver eneste morgen når jeg våkner er min første tanke alltid enten “Hvor mye er klokka?” eller “Sove mer.”

15) Jeg er livredd døden.

Sånn, det var vel mer eller mindre et veldig selvsentrert blogginnlegg. Men nå kjenner du meg muligens litt mer enn det du gjorde før du begynte å lese dette innlegget.

– Silje Bjørnstad –

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg