Digg dipp!!

I dag var jeg med Kristine på “svenske/norske-butikken”, og det tok intet mindre enn 3 timer… Hehe, vi måtte bare innom noen butikker på veien, og timene OG pengene gikk unna før vi i det hele tatt kom frem. Men vi kom frem etterhvert og jeg kjøpte blant annet disse 2 dippene jeg aldri har smakt før, og NAAAAAM!! De var bare helt sinnsykt gode, håper jeg finner de i Norge eller Sverige når jeg kommer hjem.


Fresh Island – frisk smak av paprika og hvitløk, og Bearnaise – den sier vel seg sjøl.

De har ikke rømme her i Spania, men på svenskebutikken har de Gräddfil, det funker veldig godt som erstatning for lettrømme til dipp i hvertfall.

Så da lagde jeg meg en diger tallerken med gulrot, agurk, paprika og asparges, og grønnsaker og dipp er bare utrolig undervurdert – det er så digg!!! Når man først har begynt er det liksom umulig å slutte.


Og det tok vel ikke mer enn 15 minutter for meg før dette borte. 😉

I samme sleng må jeg bare anbefale denne tomatsausen fra Knorr: Chicken Tonight – Spanish Chicken.

Den er kjempegod og gir veldig mye smak uten at det er for sterkt eller noe. I tillegg så inneholder den lite sukker og salt i forhold til mange andre ferdidlagde pastasaus-varianter. Og kun 42 kalorier per 100 gram er heller ikke ille. Så løp og kjøp og prøv! Passer nydelig til kylling og pasta. (For Spania-mennesker som handler på Eroski så finner dere den øverst i internasjonal-hylla)

Enjoy!

(Herregud, det ser jo nesten ut som jeg er naken på det siste bildet der, men jeg er ikke det altså.)

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg