Finn 1 feil

HINT: Se til høyre i bildet…

Her er et nydelig bilde av en nydelig gjeng fra en nydelig tur for 2 år siden. En jentegjeng fra 7 reiste nemlig til Portugal. Planen var shopping, ut-på-byen, og ikke minst soling. Det siste punktet der var det nok noen som var mer keen på en andre, inkludert meg selv som sitter lengst til høyre i bildet. Resultatet: Ikke brun… men nærmest oransje-lilla hudfarge var gevinsten etter 2 dager intens soling med selvfølgelig sololje over HELE skrotten. Jeg trodde jeg skulle dø av latter da jeg så det bildet her for første gang.

Lekkert ikke sant? Jeg er jo faktisk brunere (eller rødere er kanskje mer korrekt å si) enn Irmelin som sitter som nummer 2 fra venstre. (Hun har forøvrigen nydelig normal brunfarge av naturlige årsaker) “XO XO XO lissom”. (Haha) Uansett så har jeg lært fra den gang: Det er ingen skam å smøre seg mer enn èn gang med solkrem/sololje når man soler seg og huden har ikke vondt av litt skygge av og til.

– Silje Bjørnstad –

 

3 kommentarer
    1. Høy solfakter er også kjekt!
      Eller så kan man bare legge seg på grillen sammen med de andre hummerne. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg