Stem på pappa.

Jeg har fått i oppdrag å markedsføre sivilingeniør Kent Bjørnstad (tilfeldigvis min pappa) i sosiale medier når det gjelder medlemmer til Sparebanken Hedmarks representantskap, bankens øverste organ. Så nå håper jeg på å mobilsere alle oppegående Hedmarks/Glåmdalens-sokninger til å stemme på en god kandidat til representantskapet! Det er mulighet for å stemme i perioden 7. – 14.februar, så ingen grunn til å vente!

 

KENT OLAV BJØRNSTAD
Født: 16.06.1958
Yrke: Marked- og salgsdirektør

(Pappa er veldig flink med tall og regnskap, og han er også kasserer i Åsnes Jakt og FiskeForening.)

 

Alle som avgir stemme ved valget må være kunder i banken, og oppfylle disse kravene:

  • bo eller ha sitt virke i Hedmark
  • ha innskudd i banken på minst 500 kroner, og ha hatt det i de siste seks månedene
  • må være myndig
  • upersonlige innskytere må ha sete i Hedmark.

Bare myndig person har rett til å stemme – på egne eller andres vegne. Ingen kan avgi mer enn to stemmer, én på grunnlag av eget innskudd og én som representant for annen innskyter.

LES MER OG AVGI DIN STEMME: KLIKK HER! www.sparebankenhedmark.no

 

Representantskapets viktigste oppgaver

  • se til at banken virker etter sitt formål og i samsvar med lover og vedtekter
  • fastsette bankens årsregnskap
  • velge medlemmer og varamedlemmer til styre og kontrollkomite
  • beslutte endringer i bankens vedtekter
    Så stem på Kent Bjørnstad aka Pappa. 🙂

    Pappaen min er god til å snakke for seg fordi han tør å si hva han mener ved å åpne kjeften og bruke kroppsspråk.


    Pappaen min er snill og sprek fordi han blir med på tur ut i skogen med meg og Sara.


    Pappaen min har bra musikksmak siden han blant annet liker The Beatles.


    Pappaen min er alltid konsentrert i det han gjør og gir seg ikke før han når målet sitt.


    Pappaen min er ikke redd for utfordringer og bærer på mye kunnskap.

    – Silje Bjørnstad –

    (Copyright bilder: Silje Bjørnstad)

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg