Fiskeboller er digg!

Jeg liker jo ikke fisk, men fiskeboller er ironisk nok faktisk noe av det beste jeg vet. Så det var med stor glede å spise middag sammen med to herlige venninner når VESTERÅLENS FISKEBOLLER fra Norge var hovedingrediens i går.


Fiskebollene ble kjøpt på norsk/svensk-butikken her i Fuengirola. Toro Hvit Saus er også derfra.


Poteter og gulrøtter er et must når man skal spise fiskeboller i hvit saus.


Og erter! (Synes jeg og Eirin hvertfall 😉 )


To helt fantastiske og nydelige personer: Eirin og Kristine.


Vet dere, det her smakte så sinnsykt godt at dere aner ikke. Ekte norsk husmannskost etter noen uker i Spania var bare helt nødvendig og så herlig. Jeg rulla ned trappa etterpå når jeg skulle gå hjem til første etasje.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg