Neste uke..

.. har jeg eksamen! Jadda, neste fredag skal vi testes ut i farmakologi, generell sykdomslære, hjerte-karsykdommer, lungesykdommer, nyresykdommer, mage/tarmsykdommer, sykdommer i lever/galle/pankreas, blodsykdommer og mikrobiologi! “Lykke til-ønskninger” mottas med stor glede.

Men etter at eksamen er tatt er det rett til Spanias hovedstad!!

Jeg og 12 (hvis jeg ikke har telt feil) andre jenter fra klassen skal nemlig til Madrid. Vi er en diger gjeng som skal dit samtidig. Vi har litt ulike tog/fly-tider og alle bor ikke på samme hotell, men regner med vi skal klare å finne hverandre for å spise middag sammen og sånn i hvertfall! 😀 I tillegg så har vi på denne tiden neste helg fått stipend, noe som passer perfekt, for jeg tror det kan bli litt shopping i Madrid….  😀

Men nu skal jeg og Eirin ut i det nydelige og varme været for å loke oss rundt i sentrum for litt joggesko-shopping og klippetime. Så det så.

Ha en god lørdag!


Ja det er sol ute og ja da er det obligatorisk med solbriller <3

 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg