Valentine`s?

Jeg har hørt rykter om at den 14.februar feirer man Valentine`s Day…  Èn av mange amerikanske tradisjoner vi i Norge prøver å få integrere inn i vårt samfunn med masseproduksjon av hjerteformede gaver, sjokoladekuler med “kjæreste-overraskelser” inni, og I-Love-You-MMS fra Jamba…

 

Nå har det seg sånn at kjæresten min er sånn cirka tusen mil unna i kalde Norge mens jeg sitter her i Sør-Spania, men man trenger ikke å motta røde roser,  kaloribombaderende sjokoladeesker og plysj-teddybjørner fra det motsatte kjønn for å kunne feire litt kjærlighet og at man er glad i noen!  Hvorfor må man ha èn spesiell dag for å kunne vise at man setter pris på hverandre eller bare yte litt ekstra?

 

Så i kveld skal jeg og noen jenter ut å spise, ta oss litt fri fra eksamenslesing og nyte hverandres selskap og herlige vennskap.

Happy Valentine meg i anus og opp til rektum. Jeg er glad i dere enten det er Valentine`s eller ikke 😉

Men jeg skal gjøre mitt for å markere min kjærlighet i dag til de som fortjener, og Joakim, jeg vet du haaaater min LOVE-blingbling-fjortis-ring, så denne er til deg ;p


“Jeg elsker deg”.

– Silje Bjørnstad –

 

(For de som ble kvalm av dette innlegget så stiller jeg til disposisjon for behandling på rom 1106 etter klokka 22.00 med grove vitser og gamle usensurerte historier fra den tiden jeg fortsatt drakk alkohol).

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg