OWF 2011

I går var det offisiell åpning av Oslo Fashion Week 2011, og i de neste dagene vil det være flotte catwalk-show og høy kjendisfaktor på den røde løperen i Tigerstaden! Og jeg skulle så gjerne ha vært der! Jeg var der i fjor og fikk prøve meg som mote/kjendis-journalist for Side2 og det var jo midt i blinken for meg. Kjendiser + Mote + Show var liksom en helt grei arbeidsdag for å si det sånn. Jeg husker særlig visningen til Fam Irvoll og ikke minst showet til Moods of Norway-gutta, de er jo kjent for å ta den helt ut. Men siden jeg er i Spania i år må jeg nøye meg med å lese om de fantastiske designerne, de herlige uttalelsene til kjendisene og se bilder fra de spektakulære motevisning-showene. Jeg satser på å ta det igjen til Oslo Fashion Week i august! 🙂

Her er forresten årets program for den som har anledning til å ta seg en tur:

Onsdag 16. februar

Kl. 15.00 Leila Hafzi – Oslo Kongressenter

Kl. 17.00 Helje Hamre – Oslo Kongressenter

Kl. 18.00 Little Cupcakes by Fam Irvoll – By:Larm-teltet på Youngstorget

Kl. 19.00 Nina Jarebrink – Oslo Kongressenter

Kl. 20.00 Fam Irvoll – By:Larm-teltet på Youngstorget

Kl. 21.00 iiS of Norway – Oslo Kongressenter

Kl. 22.00 Afterparty – Vu i Hegdehaugsveien 24

Torsdag 17. februar

Kl. 17.00 Sca Ulven – Oslo Kongressenter

Kl.18.00 Camilla Bruerberg – fjorårets debutant – Oslo Kongressenter

Kl. 19.00 Maggie Wonka – Oslo Kongressenter

Kl. 21.00 Ricco Vero med Kristian Aadnevik – Oslo Kongressenter

Kl. 22.00 Afterparty – Vu i Hegdehaugsveien 24

Fredag 18. februar

Kl. 13.00 Women from Breza – Den italienske ambassaden, kun med invitasjon.

Kl. 17.00 Armando Santos – Galleri Format

Kl. 22.00 Afterparty – Vu i Hegdehaugsveien 24

Lørdag 19. februar

Kl. 18.00 Norwegian Fashion Awards – Ballroom
Kl. 22.00 Oslo Fashion Weeks offisielle party – Ballroom

Søndag 20. februar

Kl. 11.00-18.00 Brudemesse – Grand Hotel

Torsdag 24. februar

Kl. 18.50 Moods of Norway – Universitetsplassen i Oslo

Selv skulle jeg hvertfall ha fått med meg Leila Hafzi, Fam Irvoll, Ricco Vero/Kristian Aadnevik og Moods of Norway om jeg hadde hatt muligheten. Men som sagt, tar det igjen! 🙂

For meg så består denne onsdagen av eksamenslesing og forhåpentligvis en gåtur i sola.

Les mer og se bilder fra årets Oslo Fashion Week og hva som skjer der på Side2, her er de to første sakene fra årets OFW:

– Jentene kan ikke gå

– Hva skjer her?

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg