Jeg åker til Madrid!

Dagen i dag:
Eksamen del 1 er unnagjort, jeg har til og med rukket å gå en halvtimes tur, kofferten er ferdigpakka og om noen små timer er jeg og 4 andre supre jenter på vei til Spanias hovedstad! Passer jo perfekt denne helga siden stipendet nettopp har kommet inn på konto og vi har NULL lekser/lesing å tenke på!

Vi skal ta toget fra Malaga, og i tillegg kommer det 7-8 andre jenter fra klassen med fly senere i ettermiddag. Vi kommer hjem mandag kveld så det blir null blogging fra meg i helga for å si det sånn. Samtidig vil jeg bare si til det nordnorske svaret på Knoll&Tott (Dere vet hvem dere er): Hold dere langt unna rommet mitt, jeg har nemlig dørvakter. 😉

“TGI Friday” og GOD HELG!!!

– Silje Bjørnstad –


(Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått ansvar for togbilletter, flybilletter og hotellbookingsbekreftelse, så det er liksom første huskepunkt på lista. Sammen med lommebok og VISA-kort selvfølgelig.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg