Tilbake fra Madrid

Da har jeg kommet tilbake til Fuengirola etter 3 netter i den spanske hovedstaden, og for en fantastisk nydelig by!! Tror vi alle sammen har kost oss skikkelig med herlige middager, sightseeing, en tur til blant annet fotballstadion til Real Madrid, natteliv med heftig dansing på 7etasjers nattklubb og ikke minst masse bra shopping og herlige og intense latterkramper av superdårlige vitser.

Her er noen bilder fra turen, kommer nok et blogginnlegg i morgen når jeg har sovet ut.

Vi tok “supertog” fra Malaga til Madrid på fredag, en togtur som normalt ville tatt cirka 6 timer, men som tok 2,5. Jeg ble jo imponert når toget nådde 246 km/t…

Men det stoppa jo ikke der, så derfor måtte jeg ta et nytt bilde når farten var oppe i 270 km/t.

Men det var ikke før vi kjørte i 301 km/t at vi var oppe i toppfarten!


Ute på byen…. Det ser ut som jeg og Eirin har egen konkurranse om å lage den lengste sjiraffhalsen..?! Hehe! Gøy var det hvertfall!

På fredag drog vi ut på en 7etasjers nattklubb med blant annet innslag av topptrente “gærne sirkusfolk” som jeg kalte de.

Og en kveld bestilte jeg og Eirin desserten “Banansplitt”, og trodde vi skulle få en oppskjært banan med iskrem og sjokoladesaus, mens i stedet fikk vi en jordbærbananmilkshake.

Vi ble litt skuffa, så derfor bestilte vi en dessert til:


Her er heile gjengen ute og spiser sammen på restaurant 🙂

Mens her er vi på fotballstadion til Real Madrid:

Resultatet av shoppingen: 1 kjole, 1 bukse, 1 “jumpsuit-shorts”, 1 treningsbukse, 3 topper, 1 genser, 2 belter, 1 par sko, make-up og hårshampoo. 🙂

 

Nå må jeg ta kvelden og sove ut. Kjenner det blir “lesedag” hjemme i morgen for å ta igjen den tapte skoledagen i dag. Men uansett, Madrid – dere MÅ besøke den byen.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg