Madrid – en storbyfavoritt

Her kommer noen få bilder til og litt mer om hvor fantastisk herlig den spanske hovedstaden er. Fordi det er rett og slett bare en helt utrolig vakker by. Man hører liksom alltid mest om Barcelona når det gjelder weekendferier til en spansk storby, men Madrid er absolutt et perfekt valg det også. Enten det er å reise sammen med venninner, familie eller kjæreste. Nå har jeg både vært i Barcelona og Madrid, og jeg SKAL reise tilbake til begge byene for det er mye å se og oppleve. Arkitekturen på bygningene er så nydelig, jeg ble jo imponert bare av de gigarundkjøringene med vakre fontener og skulpturer. Og ikke minst, shoppingmulighetene vil ingen ende ta.

Starbucks er et must når man har muligheten. Americano&Bananbrød er gull! (Det Starbucks-bananbrødet minner meg veldig om bananbrødet fra Kaffebrenneriet hjemme i Norge <3 )


Her er de flotte jentene jeg reiste sammen med: Eirin, Kristine, Christina og Hilde. 🙂


Vil tilbake nå! Men funker jo greit å være i Fuengirola for tiden også, 20 pluss og varm sol!

Livet er herlig. 🙂

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg