Livet er herlig!

Jeg vet ikke hva det er, men jeg er så irriterende lykkelig og glad om dagen. Men hvorfor skulle jeg ikke være det? Jeg nyter livet i Fuengirola med nydelig sol og varme, interessante forelesninger, og ikke minst så utrolig mange herlige og flotte mennesker!

Også har jeg jo nettopp kommet tilbake fra en topp weekend-tur i Madrid, mens det ikke er lenge til jeg skal ut på en ny weekend-tur. 17.mars drar nemlig jeg og Ane til London som konfirmantassistenter sammen med 2 stk fra Sjømannskirka og 10 konfirmanter. Det kommer til å bli knallgøy og jeg føler meg så heldig som får lov til å være med! Jeg ELSKER London!

I tillegg så begynte jeg og Eirin å leke med noen heftige reiseplaner i april og det finnes ikke noe bedre enn å bare reise rundt og oppleve verden. Det er ikke lysten det står på for å si det sånn. Det er en så ubeskrivelig deilig følelse å våkne opp uten noen bekymringer og bare ta dagen som den kommer. Man lærer så utrolig mye når man kommer utenfor sin egen landegrense, lærdom og opplevelser man ikke kan oppleve andre steder eller studere seg til på noen som helst måte.

Og ikke minst så får jeg jo besøk av verdens deiligste mann på mandag, nemlig kjæresten min Joakim.

Tipper han er glad for å komme vekk fra vinterlandet Norge og ned til solkysten slik at han slipper å gå med lue 24/7. 😉

Livet leker! Og jeg akter å nyte det! Ingenting er som å våkne opp til solskinn og gå ut i sola, putte musikk i ørene og kjenne vinden i håret mens man sprader bekymringsløst opp på en topp med utsikt over havet. Og nettopp det skal jeg og Kristine gjøre nu, ut i sola og varmen med solbriller på nesa. Digg! I kveld skal vi på kino og se Black Swan.

Lykkerus <3

– Silje Bjørnstad –

5 kommentarer

Siste innlegg