“I`m leaving…” ;)

Så var det en dag Eirin nevnte at hun hadde lyst til å reise, og jeg mener, du kan ikke begynne å “nevne” sånne ting til meg for jeg blir jo helt i hundre bare av tanken.

Jeg kommer hjem 28.mars og eksamen del 2 er 26.mai. Det vil si at jeg har nesten 2 måneder der jeg ikke har en leilighet som jeg må betale leie på, i tillegg til at jeg er en egoistisk livsnyter som elsker å reise og å oppleve nye ting. Hva gjør du når du har en sånn mulighet og elsker å reise? Jo, nettopp, da drar du ut på reise. Mer info og fler detaljer om dette senere. 🙂

Jeg sier som Narvesen-reklamene sier om godteri bare at jeg sikter til et litt større perspektiv, nemlig om livet: Har du lyst, har du lov.

Men i første omgang reiser jeg nå til flyplassen i Malaga for å møte min herlige kjæreste Joakim som skal være her i en hel uke! Det sier seg vel selv at blogging ikke vil være øverst på lista når det gjelder prioriteringer de neste dagene, men jeg skal prøve å publisere hvertfall ett innlegg om dagen siden jeg har noen som ligger klare og ferdigskrevet i arkivet. 🙂

Min situasjon for øyeblikket: En følelse av pur lykke.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg