Kjæresteparet som vet å leke turister.

Jeg og Joakim stakk en tur til Mijas i dag – også kjent som “en hvit, sjarmerende landsby”. Jeg har faktisk ikke besøkt denne nydelige landsbyen før i dag, til tross for at den ligger kun en 20-minutters busstur unna.


Jadda, vi er så søte så.

Det er skikkelig fint her med typiske spanske og smale gater med fortauscafèer, restauranter og så klart en hel drøss med souvernirbutikker som alle selger den samme turisme-skiten. Også var det mange supersøte eseler og hester som jeg selvfølgelig bare synes synd på fordi de må pyntes opp med bjeller og fargebånd for så å dra en tung vogn med feite og late turister etter seg.


Nydelig utsikt!

Det er utallige hyggelige restauranter og cafèer å velge mellom om du er keen på en matbit, vi havna på en italiensk restaurant. Jeg bestilte ikke overraskende pasta carbonara og den var en av de beste jeg noensinne har smakt! Er du i nærheten av Mijas kan jeg absolutt anbefale å ta en tur opp dit!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg