Rask oppdatering

Jeg har fortsatt besøk av kjæresten min Joakim her i Spania, så derfor er bloggingen litt slappere denne uka. Men jeg har masse å fortelle om når det gjelder de kommende ukene som jeg skal skrive mer om i neste uke. For å gi et ganske stort hint: Jeg skal ut i verden og leke litt backpacker igjen! 😀

Ellers så vil jeg linke til følgendene side: Folkehelseinstituttet og Norges Idrettshøgskole inviterer til gratis seminar der stikkordene er fysisk aktivitet, kosthold og ulike folkesykdommer. Les mer: Klikk her!

Seminaret er 12.april 2011, kl 09.30 – 16.15. Jeg skulle lett ha reist dit selv, men som sagt, mest sannsynlig er jeg ikke i Norge denne perioden. Uansett så oppfordrer jeg alle andre til å reise dit for å gå god informasjon og inspirasjon helt gratis!

Også synes jeg alle skal bli kjent med denne nettsiden: www.nhi.no.

NHI står for Norsk Helseinformatikk, og på denne siden finner du masse informasjon, og nye publikasjoner og artikler om helse, kosthold, foreldre & barn, ulike sykdommer, førstehjelp, trening og mye mer. Absolutt verdt en titt! 🙂

God søndag!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg