Mandagsblues.

Da var 1 uke sammen med kjæresten over, og nå sitter jeg her og synes synd på meg selv og prøver å få energinivået til å stige ved å drikke Spanias svar på iskaffe.

Men som alltid gjelder det å tenke positivt. Kun 3 uker til jeg skal hjem nå, og jeg har så utrolig mye bra i vente!
For om kun 1,5 uke reiser jeg og Ane til London sammen med konfirmantene fra Sjømannskirka her i Spania. En langweekend med en stor gruppe hormonsprengte tenåringer som vi får lov til å være med til Englands hovedstad er noe jeg faktisk tror blir veldig stas! Vi skal blant annet innom Madame Tussauds, London Eye, Les Miserable-musical, shopping og bare leke turist. 😀

24.mars får jeg besøk av mammaen min her i Spania og hun er så snill at hun skal reise sammen med meg tilbake til Norge den 28.mars. Så heretter går det egentlig slag-i-slag. For 1.april skal vi to på KK-dagen i Oslo, og samme kveld har jeg og Joakim planer om å reise til Gøteborg og være der for helga, og sist, men ikke minst: Jeg skal ut å leve livet som backpacker igjen i 6 uker i april/mai måned!! Mer om det i morgen! 😉

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Det er nok værst med en gang han har dratt, så går det seg som regel til. Høres ut som du har ganske bra program lina opp og at du har mye å glede deg til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg